Klacht Online Product Service: belachelijke automatische afschrijvingen

Dre

Sinds 9-6-2015 schrijft u 7x €12.95 van mijn rekening af, in verband met een of andere condoom-truc, waarmee u mijn 17 jarige zoon hebt misleidt.
U snapt zelf ook wel dat u niet goed bezig bent, neem ik aan.
Anders schort er iets aan uw cortex.

Terug storting van het afgeschreven bedrag.
Tevens geen nieuwe afschrijvingen meer!

Beste,

Uw zoon is sinds 27 mei 2015 afgemeld. De ontvangen zendingen kunnen niet meer retour gestuurd worden en u kunt hiervoor niet meer uw geld terugkrijgen. Wanneer u binnen 14 dagen na ontvangst van elk pakket ons op de hoogte gesteld had was dit geen probleem geweest, maar bijna een jaar later kan dit niet meer omdat de wettelijke termijn hiervoor verlopen is.

Indien u verder nog vragen hebt dan horen wij dit uiteraard graag.

Beste,

Indien u verder nog vragen hebt dan horen wij dit uiteraard graag.

Dre
    Afgemeld sinds 27 mei? Dan is het helemaal ongehoord dat u juist vanaf toen geld bent gaan innen. Zoals gezegd wordt er vanaf 9 juni geld afgeboekt, lopend tot 24 november.
    Dat is geen jaar geleden en er is zeker geen wettelijke termijn overschreden.
    Dus nogmaals het dringend verzoek tot terugstorting van de onterechte inningen, door u op eigen initiatief gedaan onder misleidende omstandigheden.

Online Product Service
    Excuus, per 20 november 2015 is uw zoon afgemeld en op 27 november is de laatste betaling verricht.

Op 27 mei heeft uw zoon een eerste betaling naar ons gemaakt. Dit heb ik verkeerd uit het systeem overgenomen.

Uw zoon kon na het ontvangen van elke zending binnen 14 dagen het pakje retour sturen en zou hier dan niet voor hoeven te betalen. Voor het laatste pakket was deze retourdatum rond 5 december 2015. Dit is al meer dan een maand geleden. Echter, bij deze maken wij een uitzondering door de laatste zending retour te accepteren wanneer u deze binnen 14 dagen naar ons op stuurt. Uw zoon hoeft hier dan niet voor te betalen.

Jan

Ook een klacht indienen over Online Product Service?