Klacht Online Product Service: betaalde nazendingen

Klachtnummer
# 105368
Gebruiker
Judithtakens
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een keer gebruik gemaakt van jullie dienst. Niets over te melden trouwens, netjes bezorgd!
Maar ik kreeg een maand later weer een pakketje en hier had ik niet opgerekend. De afschrijving volgende vervolgens ook.
Ik had even gegoogled en zag dat er meer mensen waren met dit zelfde probleem. dus ik denk dat het niet aan mij ligt en dat ik niet iets over het hoofd heb gezien bij het afsluiten van de koop.
Wat ik erg vervelend is is dat ik nergens op jullie site een optie kan vinden waar ik me kan afmelden. Dus daarom maar via deze manier.

De oplossing

ik zou het fijn vinden als jullie mij kunnen afmelden. Ik ben blij met de pakketjes die ik heb gekregen maar ik vind het wel leuk geweest zo.

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste klant,
    U bent afgemeld en zult geen producten meer van ons ontvangen.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen