Klacht Online Product Service: Betalingsherinneringen

Klachtnummer
# 83910
Gebruiker
Tees
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een tijd geleden 10 "gratis" condooms besteld waarvoor ik enkel de verzendkosten a 1.95 zou moeten betalen. Die zending gekregen, echter kreeg ik een tijd later nog een zending met wederom 10 gratis condooms gekregen. De afschrijving van 12.95 heb ik kunnen tegenhouden door de incasso bij de bank te annuleren. Daarna een contactformulier op de site ingevuld dat ik per direct mijn abonnement wilde stopzetten. Op 1 november daar een reactie op gehad van ene Jan van de klantenservice dat ik afgemeld/uitgeschreven ben. Op 5 en 12 november blijven ze mij maar betalingsherinneringen sturen over de zending die ik niet wil hebben en waarvoor ik ben afgemeld. De laatste zending zal ik nog retour sturen en hoop dat het daarmee afgelopen is. Ook zal ik elke afschrijving terug laten boeken en betalingsherinneringen zal ik zeker niet betalen. Heb ze al diverse keren een email gestuurd maar het fatsoen om daarop te reageren hebben ze niet.

De oplossing

Reageren op mijn mail en betalingsherinneringen stop zetten.

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Tonny. De betalingsherinneringen zijn inderdaad voor de betaling die zelf gestorneerd hebt. Let er wel op dat wanneer je het tweede pakket retourneert de 12,95 in rekening gebracht wordt voor het proefpakket. Het proefpakket is namelijk alleen gratis wanneer je minstens één herhaalzending afneemt.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen