Klacht Online Product Service: Blijf aanmaningen ontvangen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 331605
Gebruiker
Joey D.
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik blijf e-mails ontvangen met betalingsherinneringen van dit bedrijf. Ik heb niets ontvangen en wil ook niets ontvangen. Daarom betaal ik niet.

Bellen levert niets op, er is geen antwoord of telefonist zegt bedrijf niet te kennen.

Gewenste oplossing

Ik wil dat de betalingsverplichting ingetrokken zal worden, alle openstaande rekeningen vervallen.

Ik wil dat het bedrijf mijn gegevens per direct verwijderd en mij uitschrijft.
Geboden oplossing
Ze bellen niet terug.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Joey D.
    Datum
    Ik heb nog niets gehoord.
  2. Auteur
    Joey D.
    Datum
    Ik heb nog steeds geen reactie ontvangen en blijf aanmaningen ontvangen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen