Klacht Online Product Service: Condooms actie

Fvv

Heb via een ontvangen mail gebruik gemaakt om een pakket condooms te bestellen.
Hierna ontving ik telkens een nieuw pakket waarom ik nooit heb gevraagd of dat ergens vermeld stond dat ik ergens aan vast zat. (april 2015).
Heb alles retour gestuurd maar echter ontvang ik steeds een aanmaning om te betalen .
Heb al meerdere malen ingesproken voor terugbel verzoek maar krijg geen telefoontje terug. En ze zijn zelfs slechts 2 dagen bereikbaar. Heb 1 malig iemand gesproken maar word je simpel afgewimpeld omdat het systeem traag is en niets kunnen vinden.......

Ontvang 9-03-2016 een laatste aanmaning betalen binnen 14 dagen waarbij gedreigd word met incassobureau en nu is het incassobureau al reeds ingeschakeld? 1 week later......(wat nu zou beteken dat ik ook nog een voor incassokosten op zou draaien.)

Gezien ik alle producten netjes heb geretourneerd waarbij ik zelf ook al op draai voor de verzendkosten wil ik dat ik geen aanmaningen meer ontvang en de rekening vervalt

Online Product Service
    Beste F. van Vijfeyken,

Ik kan u helaas alleen hetzelfde antwoord geven als dat u vandaag aan de telefoon heeft gekregen.

Overigens had u zelf niet voor de verzendkosten op hoeven te draaien.

Johan
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?