Klacht Online Product Service: Condooms anuleren

Klachtnummer
# 112409
Gebruiker
ilse
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb bij jullie 10 condooms besteld waarvan ik alleen de verzendkosten hoefde betalen namelijk 1,95. Daar ben ik erg tevreden mee. Wat ik zo raar vond is dat ik ineens nog 10 condooms heb binnen gekregen en er 12,95 van mijn rekening is afgeschreven. Ik heb waarschijnlijk de algemene voorwaarden niet goed gelezen. Maar wil dit graag stop zetten en geen condooms meer ontvangen. En dat er dus niks meer van mijn rekening wordt afgeschreven.

De oplossing

Ik wil dat dit word stop gezet en niks meer automatisch van mijn rekening word gehaald. Alvast bedankt.

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Ilse,
    U bent 2 dagen geleden door mijn collega afgemeld en zult dus geen producten meer van ons ontvangen.
    Mvg,
    Johan
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen