Klacht Online Product Service: condooms gratis besteld

Klachtnummer
# 82673
Gebruiker
helena
Datum
13 reacties

Details

De klacht

1,95 betaald voor 1 malig condooms. Tot mijn schrik, hebben ze 12,95 van mijn bank rekening af ge schreven. Ik heb ze geen toestemming voor ge geven. Door dat ik de 1,95 netjes heb betaald, zeggen ze ,dat het een ablement is voor onlangetijd. Er klopt gewoon iets bij dat bedrijf niet. Er zijn nog enkelen, honderden mensen, die ook deze klachten hebben over dat bedrijf. Ik voel me wel erg op gelicht. Nu op de dag van vandaag willen ze weer eens 12,95 van mijn bank rekening af boeken. Wel erg vreemd.

De oplossing

Dit lijkt mij wel een oplichting, en mooie praatjes, Ze komen ook al gelijk aan je bankrekening, on gewenst. STOP DEZE ONZIN

13 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Helena, je bent afgemeld bij onze dienst. We hebben ook je retourzending ontvangen. Er staat nu nog 12,95 open.
  2. Auteur
    helena
    Datum
    Hallo.Ik heb van u 2 keer een bestelling gehad.
    1 van .1,95 euro,die heb ik al betaald.
    de tweede bestelling, heb ik netjes retour naar u terug ge zonden.
    Ik had zelfs niet gevraagd voor die tweede bestelling.
    Ik heb twee keer ontvangen,waarvan ik de laatste bestelling terug heb gestuurd.Al vast bedank voor het lezen van mijn schrijven.H.Xhofleer
  3. Auteur
    helena
    Datum
    Hallo.
    nu snap ik echt iets niet meer.
    Ik heb u netjes een bericht gestuurd,dat ik van u maar twee bestellingen heb ge kregen.De eerste bestelling was een ,eenmalige condooms van,1,95.die heb ik netjes betaald.
    De tweede bestelling die ik niet bij u heb gedaan,heb ik netjes retour naar u terug gestuurd, waar ik de bewijzen hier heb liggen van de postkantoor,de retour bon.Waarom moet ik plots als nog 12,95 euro betalen,terwijl u die bestelling terug heb ge kregen.
  4. Auteur
    helena
    Datum
    Nu heb ik ook nog een bericht van u ge kregen,dat er flinke kosten er bij komen als ik het bedrag van 12,95 niet betaald, bijna 40 euro er boven op.Hoe is dit in godsnaam mogelijk. iets netjes naar u terug sturen,en dan als nog 12,95 euro betalen,voor iets wat ik niet heb.De condooms hebben jullie al terug in jullie bezit. Ik vind dit wel een bedreiging, om de koste opeens er bij te zetten en dan ook nog eens met een incasso.Bewijzen heb ik hier. Meer bestellingen heb ik niet hier ont vangen.
  5. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Helena,Zoals u had kunnen lezen is uw proefpakket alleen gratis wanneer u minimaal 1 vervolgzending van ons afneemt. Aan deze voorwaarde heeft u momenteel niet voldaan en op dat moment is uw proefpakket niet gratis maar het gebruikelijke bedrag van 12.95.
  6. Auteur
    helena
    Datum
    Goede dag.
    Ik schrijf u even name,s mijn vrouw.
    Jullie aanbieding was,1 malig condooms voor ,1,95,en niets van dat er daarna een verplichte naar zending zal komen van,12,95 euro.De tweede zending die jullie ons heb op gestuurd,hebben wij gelijk retour naar jullie toe verzonden. DUS, jullie hebben het terug ge nomen,en nu moeten wij voor iets wat jullie terug hebben,12,95 euro betalen.Meer hebben wij niet ge kregen van jullie.Twee zendingen,waar van de laatste in bezit is bij jullie.
  7. Auteur
    helena
    Datum
    Ik hoop wel dat jullie even beter moeten lezen,wat wij jullie te schrijven hebben,TWEE BESTELLINGEN,WAARVAN DE LAATSTE BIJ JULLIE IS.WIJ BETALEN ECHT GEEN,12,95 euro, TERWIJL JULLIE DIE CONDOOMS IN BEZIT HEBBEN. Jullie nemen de condooms terug, en wij moeten dan als nog,12,95 euro betalen. GRAPPEN MAKERS. En jullie moeten mijn vrouw niet gaan bedreigen met incasso's, dan ben je bij mij wel op een verkeerde adres...Op houden nu. En pak een anderen slacht over.
  8. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste,
    Jullie betaling niet 12.95 voor het pakket dat jullie aan ons geretourneerd hebben maar voor jullie proefpakket.
  9. Auteur
    helena
    Datum
    Goede dag.Ik hoop wel dat jullie wel eerlijke mensen zijn..Die proefpakket hebben wij,1,95 euro betaald.De tweede pakket die wij niet hebben besteld,maar die jullie gewoon weg naar ons hebben op gestuurd,hebben wij gelijk die hele zending, van 12,95 euro terug naar jullie toe gestuurd.De eerste proefpakket, hebben wij netjes de,1,95 euro betaald.Wij hebben niet gevraagd voor de tweede zending.Het was een éénmalige aan bieding. Die tweede zending hebben jullie terug ge nomen.DUS,STOP NU.
  10. Auteur
    helena
    Datum
    Wij hebben een afspraak met de wedswinkel gemaakt. Zij gaan met ons kijken wat er echt aan de hand is.Wij hebben alle informatie nu,die wij moeten hebben.Ook de bewijzen die wij hier op papier hebben staan.over die condooms.! 1,95 euro. En geen tweede verzending verplicht,dat staat nergens bij in voormeld.Het stond niet op het internet vermeld. Maar wel opeens op een factuurdie jullie achteraf erbij hebben gestuurd. Dit word nu uit gezocht.
  11. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste,
    U bent niet verplicht de vervolgzending af te nemen, echter is het zo dat wanneer u het niet doet uw proefpakket duurder wordt.
  12. Auteur
    helena
    Datum
    Hallo.
    Wij nemen met U contact op,via de telefoon dienst.
    Wij hopen wel dat er bij u ,de telefoon lijn open staat.
    Zo dat wij U te woord kunnen staan.Wij hebben al een paar keren ge probeert naar u toe te bellen.Maar er word gewoon niet op genomen.Vanaf maandag,8-12-2014,proberen wij u weer te bellen. Hopen, dat wij er ergens mee uit kunnen komen.
  13. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste,
    Wij zijn dinsdag en vrijdag te bereiken tussen 10:00 en 17:00.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen