Klacht Online Product Service: condooms ontvangen

Klachtnummer
# 152790
Gebruiker
Boer
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Mijn dochter (7) heeft gister voor tweede keer condooms met factuur ontvangen.
Deze zijn echter niet door haarzelf of door de ouders besteld!!
Wij willen dit lidmaatschap (wat dus niet door ons is aangemaakt) dus dan ook graag stopzetten.
Ook wil ik graag weten wie dit voor ons heeft gedaan.
Graag reactie.

De oplossing

Wij willen van dit contract af en graag weten wie dit contract voor
ons heeft afgesloten.

3 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste,

    Kunt u alles retour sturen? Ik heb ervoor gezorgd dat uw dochter niet hoeft te betalen. Waarschijnlijk heeft een derde deze besteld.

    Met vriendelijke groet, Jan
  2. Auteur
    Boer
    Datum
    Wij zouden wel graag willen weten wie deze derde is??
  3. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Sake,

    Dat is voor ons helaas onmogelijk te achterhalen momenteel.

    Met vriendelijke groet,

    Johan
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen