Klacht Online Product Service: Condooms stopzetten

Klachtnummer
# 129635
Gebruiker
fays
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onlangs een gratis proefpakket besteld waarbij slechts € 1,95 was voor verzendkosten. Inmiddels blijkt Online Product Service daar via de achterdeur een abonnement van gemaakt te hebben. Maandelijkse toezending en int per/mnd € 12,95.
Heb gisteren de producten retour gestuurd en OPS verzocht (mail) onmiddellijk te stoppen en heb incasso gestorneerd en rekening geblokkeerd. Ik ontvang maar geen antwoord (bevestiging) van OPS.
Wil hierbij nogmaals aangeven dat er onmiddellijk gestopt moet worden.

De oplossing

dat het stopt

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Romulio,

    Ik zie dat u inmiddels bent afgemeld, u zult dus geen producten meer van ons ontvangen.

    Met vriendelijke groet,

    Johan
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen