Opgelost door Online Product Service: condooms sturen naar mijn minderjarige dochter .

kneutin

Mijn dochter van 16 jaar heeft "gratis condooms besteld. Toen ze verzendkosten in rekening gebracht kreeg, heb ik deze voor haar betaald. Ze had geen toestemming om iets te bestellen. Ook niet gratis. Daar na werd zonder mijn toestemming 12,95 van mijn rekening geboekt. Deze heb ik nu geblokkeerd. Nu heeft ze een aanmaning gekregen. Ik heb deze onder protest betaald, zodat ik tijd had om uit te zoeken hoe dit zit.
Ik wil dat dit stopt! Niks meer sturen en ook niet meer stiekem van mijn bankrekening proberen te boeken!

Stoppen met condooms sturen en ongevraagd geld van mijn rekening afboeken.
Ik wil dat jullie mijn dochter uit jullie bestand schrappen.

Online Product Service
    Beste S.J.M. Wagemakers,
    Uw dochter is inmiddels afgemeld.
    Het is wel vreemd dat u voor uw dochter betaald terwijl zij 'geen toestemming had iets te bestellen'.
    Met vriendelijke groet
    Johan
    Klantenservice
    kneutin
    Bedankt voor de snelle oplossing.
    Maar het is toch echt mijn rekening waar het geld van afgehaald werd. Sjm of lcj is toch een wereld van verschil.
    Online Product Service
    Beste klant,Zou u wel zo vriendelijk willen zijn uw klacht te verwijderen van klachtenkompas? Dank u wel
    kneutin
    snelle adequate manier om met de andere partij in contact te komen en een oplossing aangereikt te krijgen.

kneutin

Ook een klacht indienen over Online Product Service?