Klacht Online Product Service: Condooms

Klachtnummer
# 115847
Gebruiker
Brouwer
Datum
3 reacties

Details

De klacht

We ontvangen (ongewenst) meerdere malen condooms via Online Product Service. We willen dat dit stopt! We hebben er expliciet eenmalig voor gekozen om een pakket te ontvangen.

De oplossing

We willen het adres ontvangen waarnaar we het pakketje kunnen retour zenden. Verder willen we in de toekomst niet meer van dit soort pakketjes ontvangen. Ook willen we geld terug (12,95).

3 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Mariska,
    U bent afgemeld en zult dus geen producten meer van ons ontvangen.
    Verder kunt u uw laatste pakket nog kosteloos aan ons retourneren.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice
  2. Auteur
    Brouwer
    Datum
    Beste Johan,

    Hartelijk dank voor uw antwoord. Bedankt voor de afmelding. We retourneren het laatste pakket naar jullie.
    Wel ontvangen we graag onze 12,95 euro 2x! terug die jullie ten onrecht afgeschreven hebben.
    Mvg,
    Mariska Groen
  3. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Mariska,

    Wij kunnen u éénmaal 12.95 terugstorten voor het pakket dat u momenteel naar ons retourneert. De rest van het geld heeft u betaalt voor de pakketten die u van ons heeft afgenomen.

    Met vriendelijke groet,

    Johan
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen