Klacht Online Product Service: Condooms

Klachtnummer
# 112548
Gebruiker
AT
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb een proefpakketje condooms besteld waar alleen de verzendkosten betaald hoefden te worden. Nu word er ineens 12,95€ van mijn rekening afgeschreven en de pakketje blijven komen.

De oplossing

Ik wil graag dat dit stopt. Zowel de proefpakketjes als de incasso

3 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Arron,
    U bent gisteren door een collega van mij afgemeld, u zult dus geen producten meer van ons ontvangen.
    Mvg,
    Johan
    Klantenservice
  2. Auteur
    AT
    Datum
    Beste Johan,
    Hartelijke dank.
    Nog één vraag. Nadat het bedrag van mijn rekening afgeschreven was, volgde er nog een factuur van 12,95 op mijn mail. Wat moet ik daarmee? Aangezien ik dit betaald heb?
    Mvg,
    Arron
  3. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Arron,
    Deze herinnering kunt u gewoon negeren, de betaling heeft de verzending van deze brief gekruist.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen