Klacht Online Product Service: Condooms

# 119813
Claudia

Ik wil geen condooms meer ontvangen en betalen. Er zou eenmalig 2,95 van me rekening afgeschreven worden en heb nu al 3x condooms binnen gekregen en 12,95 betaald.. Ik wil het niet meer.. Het moet stoppen

Ik wil mijn geld terug en ik wil ook graag dat t helemaal stopt. Geen afschrijvingen meer en ook geen condooms meer toegestuurd krijgen

Beste Claudia,
    U bent afgemeld en zult geen producten meer van ons ontvangen.
    Verder kunt u uw laatste zending nog kosteloos aan ons retourneren, dan zullen wij hier 12.95 voor terugboeken.
    Claudia
    Ik heb nog niks binnengekregen, maar als ik heb binnenkrijgt dan zal ik het retourneren
    Beste Claudia,
    Zoals gezegd maken wij het geld over wanneer we het pakket binnen hebben.
    Dit moet wel binnen 14 dagen gebeuren.
    Claudia
    Ik heb nog niks binnen gekregen en ik kreeg laatst een mailtje dat ik 25 euro moet betalen.. Maar ik ga niet zomaar geld betalen aan niks.. Dus ik hoop dat t zo goed is want ik kan er niks aan doen dat ik niks binnen krijg
    Online Product Service
    U heeft in totaal 3 pakketten ontvangen en hier alleen de eerste van betaald. De overige 2 kosten 12.95 per pakket en daarom staat er dus een rekening van 25.90 open.
    Ik zou er wel 1 willen betalen omdat ik er maar 2 heb ontvangen en geen 3
    Online Product Service
    Oké, in dat geval kunt u eenmalig 12.95 overmaken, dan is alles alsnog afgehandeld.
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?