Klacht Online Product Service: Dienst opzeggen onmogelijk via reguliere kanalen

Klachtnummer
# 295920
Gebruiker
Moedeloos123
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Geachte heer of mevrouw,

Vanaf januari proberen wij al in contact te komen, maar tot op heden 0,0 respons en jullie zijn gewoon echt onbereikbaar. Onze vader/schoonvader is overleden en we zijn zijn afschriften aan het doorlopen en alsof dat alles nog niet vervelend genoeg is krijgen we jullie met geen mogelijkheid te pakken of een normaal telefoonnummer wat wordt beantwoord.

Wij willen dat de afschrijvingen en verzendingen per direct stoppen en het zou jullie sieren als jullie ook de kosten van januari en februari terug storten, maar we willen dit vooral snel geregeld hebben...

Omschrijving: P897639-S994069-C82383
Kenmerk: 897639A82383B1519030511
Incassant ID: NL8922208175890000

Hopelijk komt hier wel een respons op en kunnen we dit afronden.

De oplossing

1. Alles per direct stopzetten
2. Geld terug van de maanden januari en februari 2018

2 reacties

  1. Auteur
    Moedeloos123
    Datum
    En ook hier radio stilte... iemand tips om dit stop te zetten???
  2. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste B.T. Hart,

    Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad en heb ik uitgelegd dat we uw vader niet in het systeem konden vinden omdat u uw eigen naam en adres hebt opgegeven in plaats van dat van uw vader. Uw vader is bij deze afgemeld en er zullen geen vervolgzendingen meer worden verzonden.


    Met vriendelijke groet,

    Melinda
    Klantenservice Online Product Service

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen