Klacht Online Product Service: Eenmalig bestellen, blijven ontvangen en betalen

LG

Ik heb een keer eenmalig gratis condooms besteld, deze heb ik inderdaad ontvangen.
Alleen nu blijf ik ze ontvangen en ik wil er vanaf. Ook is er zojuist 12,95 van mijn rekening afgeschreven, terwijl ik het hier niet mee eens ben.
Ik hoef die condooms sowieso niet.
Hopelijk kunt u me helpen met me uitschrijven bij dit bedrijf.

Ik wil mijn geld terug en geen condooms meer ontvangen.

Beste Leon,
    Zoals duidelijk op de site staat is het zo dat u na uw proefpakket maandelijks vervolgzendingen gaat ontvangen tot wederopzegging. Het is dan ook een proefpakket. U kunt uw laatste zending nog kosteloos aan ons retourneren, dan hoeft u hier niet voor te betalen. Uw tweede zending dient nog wel betaald te worden.
    Goede avond,
    Dit staat zeker niet duidelijk aangegeven en zoals ik terug kan lezen zijn er heel erg veel klachten. In het bericht stond dat ik een aantal condooms zou ontvangen en dat ik enkel de verzending moest betalen. Niet dat dit door zou blijven gaan hierna. Ik betaal niets meer ik wil alles retourneren. Dit is echt super misleidend wat jullie doen. Waar kan ik het naar retourneren?
    Beste Leon,
    Indien u de originele verpakking nog heeft kunt u er gewoon 'retour afzender' op zetten en het dan op de postbus gooien.
    Verder verschillen wij daar dan over in mening, volgens ons staat het duidelijk genoeg vermeld op de site.
    LG
    Daar verschillen wij zeker van mening. En met mij héél veel anderen zoals u kunt zien op deze site.
    Maar ik zal alles retour sturen.
    Online Product Service
    Top, zou u de klacht nu voor ons kunnen sluiten?
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?