Klacht Online Product Service: Eenmalig bestellen, blijven ontvangen en betalen

Klachtnummer
# 118700
Gebruiker
LG
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb een keer eenmalig gratis condooms besteld, deze heb ik inderdaad ontvangen.
Alleen nu blijf ik ze ontvangen en ik wil er vanaf. Ook is er zojuist 12,95 van mijn rekening afgeschreven, terwijl ik het hier niet mee eens ben.
Ik hoef die condooms sowieso niet.
Hopelijk kunt u me helpen met me uitschrijven bij dit bedrijf.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug en geen condooms meer ontvangen.

5 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Leon,
    Zoals duidelijk op de site staat is het zo dat u na uw proefpakket maandelijks vervolgzendingen gaat ontvangen tot wederopzegging. Het is dan ook een proefpakket. U kunt uw laatste zending nog kosteloos aan ons retourneren, dan hoeft u hier niet voor te betalen. Uw tweede zending dient nog wel betaald te worden.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice
  2. Auteur
    LG
    Datum
    Goede avond,
    Dit staat zeker niet duidelijk aangegeven en zoals ik terug kan lezen zijn er heel erg veel klachten. In het bericht stond dat ik een aantal condooms zou ontvangen en dat ik enkel de verzending moest betalen. Niet dat dit door zou blijven gaan hierna. Ik betaal niets meer ik wil alles retourneren. Dit is echt super misleidend wat jullie doen. Waar kan ik het naar retourneren?
  3. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Leon,
    Indien u de originele verpakking nog heeft kunt u er gewoon 'retour afzender' op zetten en het dan op de postbus gooien.
    Verder verschillen wij daar dan over in mening, volgens ons staat het duidelijk genoeg vermeld op de site.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice
  4. Auteur
    LG
    Datum
    Daar verschillen wij zeker van mening. En met mij héél veel anderen zoals u kunt zien op deze site.
    Maar ik zal alles retour sturen.
  5. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Top, zou u de klacht nu voor ons kunnen sluiten?
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen