Klacht Online Product Service: Er word zomaar geld ingehouden van mijn rekening

Klachtnummer
# 62644
Gebruiker
Rich
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een aantal weken geleden heb ik mee gedaan via MoneyMiljonair aan een actie voor gratis condooms waarbij ik enkel €1,95 verzendkosten hoefde te betalen.
Ook zou ik dan een bedrag in mijn MoneyMiljonair account krijgen.
Ik heb netjes de verzendkosten betaald en later de condooms ontvangen.
Nu word en plots €12,95 van mijn rekening afgeschreven.
Na wat onderzoek ben ik er achter gekomen dat online product service dit bij heel veel mensen doet.
Ik heb hun een mail gestuurd met daar in mijn klacht en met de melding dat ik over ben gegaan tot terug vorderen van MIJN geld.
Nu blijkt mijn mails niet aan te komen bij hun en als ik bel krijg ik ook geen gehoor.
Ik vind dit een hele rare gang van zaken en ben verbaast dat dit zomaar kan.

De oplossing

Ik wens van het bedrijf een bevestiging dat ze geen geld meer automatisch van mijn rekening halen en mij uit hun systeem halen, ook wens ik niet meer lastig te worden gevallen met de misleidingen reclame.

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Rich,U bent afgemeld van onze dienst en hebt hiervan bevestiging gekregen op het bij ons bekende e-mailadres.Met vriendelijke groet,
    Arnoud Geestink
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen