Opgelost door Online Product Service: extra incasso,

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 86735
Gebruiker
ahegeman
Datum
6 reacties

Details

De klacht

ik kreeg afgelopen week voor de 3e keer "gratis condooms",het staat zelfs op een flyer in het pakketje , en ik was net mijn rekening aan het bekijken en er stond iets in van online product service, en zo doende kwam ik hier.
ik heb even wat over jullie gelezen via de consumentenbond. en geld verdienen zonder er voor te werken gun ik jullie niet.
ik heb de twee later incasso's terug gehaald en heb het auto incasso geblokkeerd. ik verwacht dat jullie mij uitschrijven van jullie lijst, verdere verzendingen staken, en niet later nog een herinnering krijg.

De oplossing

uitschrijven en nooit meer wat van jullie hoor

6 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Axel,
    U bent afgemeld en zult dus geen producten meer ontvangen.
    De geleverde producten dienen nog wel betaald te worden.
  2. Auteur
    ahegeman
    Datum
    mijn geleverde producten zijn gratis condooms, ik zie niet in dat je iets wat gratis is moet betalen, tenzij het oplichting praktijken zijn.
    we kunnen twee dingen doen, of jullie laten het hierbij, of ik stuur de pakketjes terug.
    ik wil u er op wijzen dat ik, volgens de consumentenbond, niet verplicht ben te betalen en/of de pakketjes terug te sturen, des ondanks ben ik bereid dat laatste te doen.groeten axel
  3. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Axel,
    U kunt alleen het laatste pakket retour sturen i.v.m. onze 14 dagen retour regeling. Dan zal hiervoor de rekening vervallen. Het eerste pakket is betaald en het tweede pakket moet nog betaald worden.
  4. Auteur
    ahegeman
    Datum
    ik heb het tweede pakket betaald, en het laatste pakket terug gestuurd.
    graag ontvang ik van u een bevestiging zodra ik glad met jullie ben.
  5. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Axel,
    Alles is bij deze afgehandeld. Er hoeft niets meer voldaan te worden. Kunt u de klacht nu sluiten?
    Met vriendelijke groet,
    Johan
  6. Auteur
    ahegeman
    Datum
    Mooi dat het zo goed is, ik sluit dan bijdeze de klacht

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ahegeman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen