Opgelost door Online Product Service: extra incasso,

ahegeman

ik kreeg afgelopen week voor de 3e keer "gratis condooms",het staat zelfs op een flyer in het pakketje , en ik was net mijn rekening aan het bekijken en er stond iets in van online product service, en zo doende kwam ik hier.
ik heb even wat over jullie gelezen via de consumentenbond. en geld verdienen zonder er voor te werken gun ik jullie niet.
ik heb de twee later incasso's terug gehaald en heb het auto incasso geblokkeerd. ik verwacht dat jullie mij uitschrijven van jullie lijst, verdere verzendingen staken, en niet later nog een herinnering krijg.

uitschrijven en nooit meer wat van jullie hoor

Beste Axel,
    U bent afgemeld en zult dus geen producten meer ontvangen.
    De geleverde producten dienen nog wel betaald te worden.
    ahegeman
    mijn geleverde producten zijn gratis condooms, ik zie niet in dat je iets wat gratis is moet betalen, tenzij het oplichting praktijken zijn.
    we kunnen twee dingen doen, of jullie laten het hierbij, of ik stuur de pakketjes terug.
    ik wil u er op wijzen dat ik, volgens de consumentenbond, niet verplicht ben te betalen en/of de pakketjes terug te sturen, des ondanks ben ik bereid dat laatste te doen.groeten axel
    Beste Axel,
    U kunt alleen het laatste pakket retour sturen i.v.m. onze 14 dagen retour regeling. Dan zal hiervoor de rekening vervallen. Het eerste pakket is betaald en het tweede pakket moet nog betaald worden.
    ahegeman
    ik heb het tweede pakket betaald, en het laatste pakket terug gestuurd.
    graag ontvang ik van u een bevestiging zodra ik glad met jullie ben.
    Beste Axel,
    Alles is bij deze afgehandeld. Er hoeft niets meer voldaan te worden. Kunt u de klacht nu sluiten?
    Johan
    ahegeman
    Mooi dat het zo goed is, ik sluit dan bijdeze de klacht

ahegeman

Ook een klacht indienen over Online Product Service?