Klacht Online Product Service: Geen proefpakket ontvangen, nu ongevraagd pakket scheermesjes en lidmaatschap

Klachtnummer
# 68575
Gebruiker
Proefwilk
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb enige tijd geleden, tegen betaling, met goedkeur van eenmalig incasso van alleen portokosten, een proefpakket besteld. De portokosten zijn inmiddels betaald/afgeschreven. Deze week heb ik ongevraagd een pakketje met daarin 2 pakjes met ieder 4 mesjes, totaal 8, ontvangen. Ook is er een verzoek voor een automatisch incasso bij mijn bank aangeboden ad euro 14,90. Deze is inmiddels gestorneerd en geblokkeerd.
Op geen enkele wijze is mij op het bestelformulier duidelijk en direct aangegeven dat ik tegen portokosten, naast een proef product, een gratis lidmaatschap aanging. Ik wens dit lidmaatschap ook op geen enkele manier aan te gaan.
Tevens is door mij het proefpakket is nooit ontvangen.

De oplossing

Graag van u het retour adres voor deze ongewilde en ongevraagde zending van 8 mesjes. Tevens wil u vragen mij alsnog een proefpakket zonder verplichtingen (w.o. een lidmaatschap) toe te sturen of de al betaalde portokosten te storneren.

2 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste klant, wij hebben u een mail gestuurd om het op te lossen.
  2. Auteur
    Proefwilk
    Datum
    Hartelijk dank voor de reactie en uw excuses.
    Zojuist is het ongevraagde pakket met mesjes retour afzender gestuurd.
    Graag een melding indien u het pakket heeft ontvangen en/of de portokosten heeft gestort.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?