Klacht Online Product Service: geld van rekening niet toegezegd, hoef geen condooms!

Hallo

Ik heb eenmaal een proefpakket durex condooms aangevraagd en kreeg hiervoor de rekening dat ik de verzending moest betalen. Dit heb ik keurig gedaan. Maar hierna kreeg ik zomaar nog een pakket opgestuurd en werd er zomaar 12.95 van mijn rekening afgeschreven. Dit heb ik nooit toegezegd en dit heb ik dan ook gestorneerd.
Ik wil van dit gedonder af en wil geen condooms meer thuis krijgen die ik niet heb besteld ! En helemaal wil ik niet dat er geld van mijn rekening wordt afgeschreven zonder toezegging ! !
Hieronder de informatie.

Groet J.Kooistra

Incassant (ID) ONLINE PRODUCT SERVICE (NL89ZZZ081758990000)
Incassant IBAN NL54 INGB 0004 5477 66
Machtigingskenmerk MANDAAT-BE-58820-13/10/2014-9
Omschrijving P555123-S651766-C58820
Bedrag € 12,95
Type Eenmalig
Datum 21-10-2014
Reden terugboeking Ik ben niet akkoord met deze afschrijving

Heb het geld al gestorneerd. Wil straks niet nogmaals een rekening ontvangen !
Wil afgemeld worden van de onzin waar ik me niet voor heb aangemeld. Dit is pure oplichting !

Online Product Service
    Beste mevrouw Kooista, ik heb u afgemeld van onze dienst. Ik zie echter dat u deze week nog een derde zending heeft ontvangen. U kunt deze kosteloos retourneren door retour afzender op de envelop te schrijven en deze in de brievenbus te doen. U hoeft voor deze zending dan ook niet te betalen.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?