Klacht Online Product Service: Gelijk vast aan lidmaatschap

Klachtnummer
# 81165
Gebruiker
ndh
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 1 keer een proefpakket willen proberen en heb die ontvangen.
Geen problemen daarmee maar ik lees dat ik ineens vast zit aan een lidmaatschap. Hier over ben ik niet geinformeerd. Als ik wil afmelden voor deze lidmaatschap kan ik dit nergens vinden. Ik moet naar hun mailen dat ik mij wil afmelden? (dit behandelen ze overigens pas binnen 5 dagen). En over 2 dagen zou ik weer een pakket moeten krijgen, dit word automatisch van mijn rekening af geschreven!
Ik wil nu mijn lidmaatschap stop zetten!

De oplossing

Uitgeschreven worden van mijn lidmaatschap, niks hoeven betalen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen