Klacht Online Product Service: Gratis Condooms? O.P.S. onbereikbaar. Incassobureau weet jou wel te vinden.....

MO

10 "gratis" condooms?
Online Product Service blijft gewoon afschrijven en is onbereikbaar voor vragen etc.
Wel weet incassobureau Van Hoek & Partners mij snel een factuur van 63,35 euro te sturen ondanks teruggestuurde artikelen en stonatie via de bank.
Weet dit incassobureau dat zij voor oplichters werken en straks ook genoemd worden bij RADAR.
Welk oostblokbedrijf denkt nou zo zaken te doen in Nederland?
Waarschijnlijk hopen op een paar 1000 mensen die 3 maanden betalen.... toch weer geld.
Jammer alleen dat er op de condooms staat dat ze niet verkocht mogen worden.... dus mogen eigenlijk niet eens verstuurd worden.
Ben ook benieuwd wat Durex hiervan vindt....

Opdracht via incassobureau stop zetten en compensatie voor moeite om te stoneren etc.

Ook graag kopie van opdracht laten zien en bewijs van verzending van alle pakketjes.

Online Product Service
    Beste klant, ik zal u een mail sturen met een afhandelvoorstel.
    MO
    Ik heb inmiddels contact gehad met mijn rechtbijstandverzekering en mevr. M. Koelemij van Reckitt Benckiser en daar kwamen een aantal punten uit;
    Ik heb nooit opdracht gegeven om meer dan eens geld van mijn rekening te laten schrijven.
    Bij de pakketten zat nooit een factuur maar wel een flyer waarop stond hierbij uw 10 gratis condooms.
    Achterop de Durex Condooms staat NOT FOR RESALE dus deze condooms zijn voor promotie doeleinden en daar mag nooit geld voor gevraagd worden volgens Durex.
    Online Product Service
    Beste klant,Er zijn inderdaad een aantal dingen mis gegaan, maar deze doen niets af aan onze overeenkomt.
    Online Product Service
    We hebben u nog een mail gestuurd om tot een oplossing te komen.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?