Opgelost door Online Product Service: gratis condooms blijkt ineens een abonnement

mevrouwtje 27

Heb al meerdere malen contact geprobeerd te krijgen over hoe het pakketje terug kan gestuurd worden aangezien ik niet geïnteresseerd ben in een abonnement hiervoor daarom had ik op de site ook meteen de ideal opdracht afgebroken toen ik zag dat het niet gratis was maar je ervoor moest betalen. Het is dus al raar dat je iets doet afbreken en je dan toch nog als een opdringerig bedrijf dat doet het product met een factuur dan binnenkrijgt. Bellen en mailen sinds 28-5 en maar geen reactie behalve een dreigbrief over een deurwaarder als ik niet betaal! Terwijl hun degene zijn die niet reageren als ik een vraag heb
En mij vandaag dan ook nog over dat ik voor de 15e moet betalen anders heb ik een deurwaarder staan. Vandaag weer een mail gehad dat het nu voor de 23e betaald moet zijn rare bedoelingen dit, en ga vandaag dus maar zelf op mijn manier terug sturen aangetekend met handtekening retour zodat als deze mensen door blijven gaan en er dus een deurwaarder komt ik deze kan aantonen met deze site en alle mails dieestuurd zijn en de handtekening van de verzending met bewijs dart ik in mijn recht sta.het is net iets meer als een uur later nu weer een mail met dezelfde info als die andere vanmorgen.

Graag contact over het terug sturen geen brieven of e-mails meer over de betaling en dreigen met deurwaarders en een nette afhandeling zodat jullie het product terug hebben en ik geen lidmaatschap en zwart op wit zodra dit is gebeurt.

Online Product Service
    Beste klant,
    Het retourbeleid staat beschreven op de factuur. Ik zal u ook een mail sturen om het nogmaals uit te leggen, mocht u het product nog niet terug gestuurd hebben. Ook heb ik u afgmeld.
    mevrouwtje 27
    Ik heb deze vandaag voor de zekerheid aangetekend retour gestuurd naar jullie zodat ik er zeker van ben dat het aankomt.bedankt voor u reactie en het afmelden!
    Online Product Service
    Beste klant, in dat geval komt het pakket met zekerheid aan. U zult in de toekomst niets meer van ons horen.

mevrouwtje 27

Ook een klacht indienen over Online Product Service?