Klacht Online Product Service: Gratis condooms fake

JAG

Eenmalig gratis condooms besteld. Nooit toestemming gegeven voor vervolgzendingen. Daarna stuurt OPS zonder mijn toestemming condooms na en schrijven 2 x 12,95 van mijn rekening af. Ik heb twee pakketten ontvangen waarvan het eerste dus gratis zou moeten zijn. Naar mijn inzicht is dit regelrechte misleiding. OPS dreigt met 40 euro incassoboete plus teruginning bedrag, nadat ik bedragen heb laten storneren.

Ik wil per direct afgemeld worden en geen producten meer ontvangen.
Verder wil dat u het bewijs overlegd dat laat zien dat ik akkoord ben gegaan met vervolgzending (of abonnement). Indien u dit kan overleggen wil ik schikken voor 12,95 (eerste pakket was immers gratis!).

Online Product Service
    Beste J. Gorter,
    U kunt alleen een proefpakket bij ons bestellen wanneer u akkoord gaat met de algemene voorwaarden. U bent momenteel afgemeld en zult dus geen producten meer van ons ontvangen.
    JAG
    Abonnement weliswaar gestopt maar moet nog 1x 12,95 terugontvangen (1e zending was gratis)

Ook een klacht indienen over Online Product Service?