Klacht Online Product Service: Gratis-condooms.nl

# 82055
HA.M. Gremmen

Men blijft ongevraagd condooms sturen.
Ik heb ooit op de betreffende site gekeken en toen ik zag dat men portokosten berekende heb ik geen gegevens (bank) meer ingevuld. Ik heb dus officieel nooit een bestelling gedaan.
Op aandringen van de leverancier uiteindelijk toch maar die 1,95 Euro voldaan.
Vorige week ongevraagd een 2e levering van 10 condooms ontvangen.
Nu schreef men zelf al 12,95 Euro af. Dit bedrag heb ik teruggeboekt.
Hoe kom ik van dit gebeuren af?

Van het hele gebeuren afkomen.
De tweede zending is retour gestuurd.

Online Product Service
    Beste H. Gremmen, er is wettelijk gezien geen betaling nodig om een contract tot stand te laten komen. Zodoende heeft u uw zending ook gewoon thuis gekregen en is de bestelling correct. Ik heb u inmiddels afgemeld van onze dienst. U zult géén zendingen meer krijgen.
    HA.M. Gremmen
    Bedankt voor uw reactie. Ik spreek de hoop uit dat bij deze dan ook alles is afgerond.
    Online Product Service
    Beste H. Gremmen, let er wel op dat wanneer u géén herhaalzending afneemt het proefpakket niet langer gratis is.
    HA.M. Gremmen
    Ik vind dit alles te belachelijk voor woorden.
    Wat te doen??
    Online Product Service
    Beste, u had op de site kunnen lezen dat bij het niet afnemen van een vervolgzending uw proefpakket niet gratis was. Ik kan u alsnog de 2e zending toesturen zodat u waar voor uw geld heeft maar die 12.95 zal helaas betaald moeten worden.
    HA.M. Gremmen
    Oke, doet dat dan maar. Ik betaal bij ontvangst die 12 Euro en dan moet het hele gebeuren stoppen!!
    Beste,
    Daarna is alles afgehandeld.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?