Opgelost door Online Product Service: Gratis condooms

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 67294
Gebruiker
Iris
Datum
3 reacties

Details

De klacht

KLACHT
Ook ik krijg deze voor de derde maal thuis gestuurd, terwijl ik ze 1 keer besteld heb voor 1,95 verzendkosten. Bij de 2e zending had ik het idee dat het een foutje was van het bedrijf, maar gister kreeg ik dus de 3e zending en vervolgens is er vandaag 12,95 van m'n rekening gehaald. Dit bedrag heb ik direct terug laten storten maar hoe voorkom ik vervolg acties van dit bedrijf? Als je ze belt op de klantenservice zijn ze niet te bereiken, zogenaamd alleen op vrijdag tussen 10 en 18, maar geen gehoor gehad.
Ik wil uit hun klantenbestand, maar hoe pak ik dit aan?

Bedrijf komt uit:
Postbus 552
9700 AN Groningen
KVK:01182663

De oplossing

Ik wil GEEN zendingen van de durex comdooms meer ontvangen, het was bedoeld voor een 1 malige actie, 1,95 voor de verzending. Dus GEEN incasso's meer van mijn rekening. Ik heb geen machtiging verleend om geld van mijn rekening af te laten schrijven.
Ik wil GEEN contract en wens per onmiddelijke ingang uit het klantenbestand van Online Product Service te Groningen worden uitgeschreven.

3 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste klant, wij hebben u een mail gestuurd. Daarnaast hebben we u uitgeschreven voor verdere zendingen.
  2. Auteur
    Iris
    Datum
    Op dit moment ben ik op vakantie, kon nu pas reageren op uw reactie. Zaterdag 9 augustus ben ik terug en zal dan direct deze dag de laatste 2 zendingen retourneren.
    De bedragen die hiervoor van mijn rekening zijn geïncasseerd, heb ik als in mijn eerdere reactie gestorneerd.
    Ik neem aan dat hiermee de zaak is opgelost.
  3. Auteur
    Iris
    Datum
    Na 2 zendingen retour te hebben gezonden en reactie terug op een aan mij toegezonden herinnering v betaling tijdens mijn vakantie, email ontvangen met bevestiging v ontvangst Vd pakketten en de melding dat alles is afgehandeld.
    Even een miscommunicatie maar daarna netjes afgehandeld.
    Ik ben er vanaf.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Iris
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen