Opgelost door Online Product Service: Gratis condooms

KLACHT
Ook ik krijg deze voor de derde maal thuis gestuurd, terwijl ik ze 1 keer besteld heb voor 1,95 verzendkosten. Bij de 2e zending had ik het idee dat het een foutje was van het bedrijf, maar gister kreeg ik dus de 3e zending en vervolgens is er vandaag 12,95 van m'n rekening gehaald. Dit bedrag heb ik direct terug laten storten maar hoe voorkom ik vervolg acties van dit bedrijf? Als je ze belt op de klantenservice zijn ze niet te bereiken, zogenaamd alleen op vrijdag tussen 10 en 18, maar geen gehoor gehad.
Ik wil uit hun klantenbestand, maar hoe pak ik dit aan?

Bedrijf komt uit:
Postbus 552
9700 AN Groningen
KVK:01182663

Ik wil GEEN zendingen van de durex comdooms meer ontvangen, het was bedoeld voor een 1 malige actie, 1,95 voor de verzending. Dus GEEN incasso's meer van mijn rekening. Ik heb geen machtiging verleend om geld van mijn rekening af te laten schrijven.
Ik wil GEEN contract en wens per onmiddelijke ingang uit het klantenbestand van Online Product Service te Groningen worden uitgeschreven.

Online Product Service
    Beste klant, wij hebben u een mail gestuurd. Daarnaast hebben we u uitgeschreven voor verdere zendingen.
    Iris
    Op dit moment ben ik op vakantie, kon nu pas reageren op uw reactie. Zaterdag 9 augustus ben ik terug en zal dan direct deze dag de laatste 2 zendingen retourneren.
    De bedragen die hiervoor van mijn rekening zijn geïncasseerd, heb ik als in mijn eerdere reactie gestorneerd.
    Ik neem aan dat hiermee de zaak is opgelost.
    Iris
    Na 2 zendingen retour te hebben gezonden en reactie terug op een aan mij toegezonden herinnering v betaling tijdens mijn vakantie, email ontvangen met bevestiging v ontvangst Vd pakketten en de melding dat alles is afgehandeld.
    Even een miscommunicatie maar daarna netjes afgehandeld.
    Ik ben er vanaf.

Iris

Ook een klacht indienen over Online Product Service?