Klacht Online Product Service: Gratis condooms

Klachtnummer
# 72472
Gebruiker
Vlinder
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Ik heb een maand of twee terug een proefpakketje met 10 condooms gekocht maar afgelopen week kreeg ik in eens nog een pakketje binnen en vandaag is er in eens 5.95 afgeschreven! Ik was niet van plan om telkens een product van jullie af te nemen en het is echt belachelijk dat je schijnbaar alleen op vrijdag zou kunnen bellen.

De oplossing

Ik zal het pakketje retour sturen en ik zou het op prijs stellen als ik het bedrag retour gestort krijg en het contract opgezegd wordt.

8 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste,U bent afgemeld en zult geen producten meer van ons ontvangen.Verder zijn wij op dinsdag én vrijdag telefonisch bereikbaar, indien u nog vragen heeft kunt u ons dat bereiken.
  2. Auteur
    Vlinder
    Datum
    Dat is fijn en ik zal nog even contact opnemen want ik was niet van plan de "herinnering" van nog is 5,95 te betalen! Jullie zouden het mij terug moeten betalen aangezien ik het pakketje retour heb gestuurd!
  3. Auteur
    Vlinder
    Datum
    En ik heb net gebeld maar jullie zijn niet aanwezig dus bullshit.
  4. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste, zou u het nog een keer kunnen proberen?De lijnen zijn gewoon open.
  5. Auteur
    Vlinder
    Datum
    Het is een beetje gek dat ik er zelf achter aan moet blijven bellen. Ik heb het pakketje retour gestuurd, nu heb ik net wel het open staande bedrag voldaan aangezien ik geen zin heb om straks de toeslag te betalen maar ik verwacht dus nu het bedrag wat ik betaald heb wel terug. Want ik heb jullie product dus niet(meer)!
  6. Auteur
    Vlinder
    Datum
    Beetje trage reactie!
  7. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Fleur, het bedrag zal eind deze week / begin volgende week naar je terug worden over gemaakt.
  8. Auteur
    Vlinder
    Datum
    Uhm, er is 5,95 afgeschreven en ik heb 5,95 over gemaakt en nou heb ik slechts 1 keer 5,95 terug gestort. ik zie het overige bedrag dan ook snel te gemoed.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen