Klacht Online Product Service: gratis condooms

Klachtnummer
# 105145
Gebruiker
blom
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb gratis condooms besteld, wel, 1,95 verzendkosten toen ik ze thuis kreeg las ik in de brief dat je dan automatisch elke maand een pakket kreeg, hoorde dit probleem ook op kassa. Heb toen gebeld of ik ze terug kon sturen en dat was geen probleem, retour afzender. Krijg ik vandaag voor de 1 keer een aanmaning van 16,90, boven aan de brief staat laatste aanmaning. Anders incasso! Heb de bestelling in januari al gedaan en nu een dreigbrief. Wat moet ik hiermee?

De oplossing

Ik heb het pakket na 2 dagen teruggestuurd nadat ik het bedrijf had gebeld en toestemming kreeg om het netjes terug te sturen en dat heb ik gedaan. Nooit meer wat gehoord, dacht dat het klaar was krijg ik vandaag een aanmaning. Ik wil niets betalen omdat ik niks heb!

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste klant, ik heb u een mail gestuurd om tot een oplossing te komen.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen