Klacht Online Product Service: gratis condooms

jacky150

ik heb gratis condooms aangevraagd ,en ook betaald 6.95,daarna kreeg telkens een zending en werd er automatch 12.95 afgeschreven heb de ing bank gebeld hoe dit zat en hun hebben voor mij dit terug gesoneerd ,en ik heb telkens pakketjes retour gezonden .en met een brief erbij dat ik geen vedere zending wenst
hoogachtend bgj bosman

geen zending meer

Beste Bert,
    Wij hebben van u 1 zending retour ontvangen.
    Hiervan zal ik de rekening sluiten, daarna staat er nog 1 pakket op onbetaald.
    Dit bedrag van 12.95 zal nog wel voldaan moeten worden.
    geachte m
    ik heb het geld over gemaakt na incasso bureau maar wel 2x het bedrag van 12,95 plus 42 ,00 incasso kosten dus hoe nu verder?????
    Online Product Service
    Dat zult u verder met hen moeten overleggen, zij nemen daarna contact op met ons om alles bevestigd te krijgen.
    Mvg,
    geachte m
    ik heb het aan hun door gegeven ,maar geen antwoordt gekregen ,ik neem aan dat u het geld hun heb ontvangen ,wil graag me geld terug ,waar opik recht heb gtr B Bosman
    Beste,
    Wij hebben dit geld niet ontvangen, dit zijn incasso kosten die zij rekenen.
    Wat wij van u hebben ontvangen is 12.95 in december 2014 en 12.95 in januari 2015. Deze betalingen kloppen.
    geachte M
    ik moest een pakket betalen ,dus ik krijg nog 12,95 terug ???
    zoals u dat in een vorig bericht vermelde
    hoop dat u dit aan me overmaakt
    Beste,
    Zoals ik zeg, u heeft ons het correcte bedrag overgemaakt.
    Wat u verder aan van Hoek & Partners heeft overgemaakt is niet onze zaak.
    geachte m
    k ben hier niet mee eens ik vewacht 1 x12,95 terug zo als u al zei in vorige mail ,zoniet dan ga ik verder met de cosumentenbond kijken wat we gaan doen ,maar daar worden jullie niet vrolijk van ,ook voor jullie praktyken
    Beste Bert,
    Ik snap heel goed wat u bedoelt, maar ik kan u alleen maar melden dat u ons het juiste bedrag heeft overgemaakt. Dat u vervolgens ook iets aan het incassobureau betaald is niet onze schuld. Hier kunnen wij niets aan doen.
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?