Klacht Online Product Service: gratis condooms

Klachtnummer
# 110553
Gebruiker
jacky150
Datum
9 reacties

Details

De klacht

ik heb gratis condooms aangevraagd ,en ook betaald 6.95,daarna kreeg telkens een zending en werd er automatch 12.95 afgeschreven heb de ing bank gebeld hoe dit zat en hun hebben voor mij dit terug gesoneerd ,en ik heb telkens pakketjes retour gezonden .en met een brief erbij dat ik geen vedere zending wenst
hoogachtend bgj bosman

De oplossing

geen zending meer

9 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Bert,
    Wij hebben van u 1 zending retour ontvangen.
    Hiervan zal ik de rekening sluiten, daarna staat er nog 1 pakket op onbetaald.
    Dit bedrag van 12.95 zal nog wel voldaan moeten worden.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice
  2. Auteur
    jacky150
    Datum
    geachte m
    ik heb het geld over gemaakt na incasso bureau maar wel 2x het bedrag van 12,95 plus 42 ,00 incasso kosten dus hoe nu verder?????
  3. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Dat zult u verder met hen moeten overleggen, zij nemen daarna contact op met ons om alles bevestigd te krijgen.
    Mvg,
    Johan
    Klantenservice
  4. Auteur
    jacky150
    Datum
    geachte m
    ik heb het aan hun door gegeven ,maar geen antwoordt gekregen ,ik neem aan dat u het geld hun heb ontvangen ,wil graag me geld terug ,waar opik recht heb gtr B Bosman
  5. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste,
    Wij hebben dit geld niet ontvangen, dit zijn incasso kosten die zij rekenen.
    Wat wij van u hebben ontvangen is 12.95 in december 2014 en 12.95 in januari 2015. Deze betalingen kloppen.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice
  6. Auteur
    jacky150
    Datum
    geachte M
    ik moest een pakket betalen ,dus ik krijg nog 12,95 terug ???
    zoals u dat in een vorig bericht vermelde
    hoop dat u dit aan me overmaakt
  7. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste,
    Zoals ik zeg, u heeft ons het correcte bedrag overgemaakt.
    Wat u verder aan van Hoek & Partners heeft overgemaakt is niet onze zaak.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice
  8. Auteur
    jacky150
    Datum
    geachte m
    k ben hier niet mee eens ik vewacht 1 x12,95 terug zo als u al zei in vorige mail ,zoniet dan ga ik verder met de cosumentenbond kijken wat we gaan doen ,maar daar worden jullie niet vrolijk van ,ook voor jullie praktyken
  9. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Bert,
    Ik snap heel goed wat u bedoelt, maar ik kan u alleen maar melden dat u ons het juiste bedrag heeft overgemaakt. Dat u vervolgens ook iets aan het incassobureau betaald is niet onze schuld. Hier kunnen wij niets aan doen.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen