Klacht Online Product Service: Gratis Condooms

Klachtnummer
# 152128
Gebruiker
Loesbruijstens
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Hoi, ik heb anderhalve maand geleden voor de grap gratis condooms besteld. Wat bleek een maand erna te zijn, ik had een abonnement afgesloten. Dat was misschien mijn eigen schuld. Had ik maar beter de kleine lettertjes moeten lezen. Maar nu ik de zogenaamd "gratis" condooms betaald heb, krijg ik van Online Product Service mailtjes dat ik nog niet betaald heb, er zijn inmiddels al 2 euro administratiekosten in rekening gebracht terwijl ik gewoon heb betaald. Het bedrijf is ook niet te bereiken, je zou ze volgens hun site tussen 12:00 en 17:00 (dinsdag en vrijdag) uur kunnen bereiken. Nou het is dinsdagmiddag 14:12 en ik kan ze niet bereiken. Kan dit opgelost worden? Want dit lijkt mij niet de manier om met klanten om te gaan.

Gewenste oplossing

Ik wil van het abonnement af en ik wil excuses van het bedrijf, want dit slaat nergens op.

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste,

    Ik zie dat ur reeds bent afgemeld via onze site.

    Met vriendelijke groet, Jan

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen