Klacht Online Product Service: gratis condooms

dex

Volgens web-site gratis condooms. Hierna ongevraagd (niets getekend) twee zendingen ontvangen en is ongevraagd 2 x € 12,50 afgeschreven (laten storneren). Brief geschreven om stopzetten van zendingen en dat wij geen toestemming hebben gegeven om geld af te schrijven. Hierop en mail gekregen dat we moeten betalen (pas na betaling worden we uitgeschreven) en hierna een aanmaning. Hierop nogemaals een brief geschreven (je kan geen tel contact leggen en ook niet via de mail, terwijl wij van dit bedrijf wel een mails krijgen)

Vanwege de misleidende site en berichtgeving en geen toestemming verlenen voor automatische incasso stopzetten van dreigmails inzake aanmaning en ophogings vanwege incasso-kosten

Online Product Service
    Beste,
    Wanneer u vermeld uitgeschreven te willen worden zullen wij dit altijd doen. Via de mail zijn wij zeker bereikbaar, en telefonisch op dinsdag en vrijdag tussen 10:00 en 17:00.
    dex
    Wij hebben schriftelijk aangegeven om ons uit laten schrijven. Hierop een mail gekregen (die je niet kan replayen) dat we pas uitgeschreven worden zodra we betaald hebben. Maar hier draait het juist om. Vanwege misleidende advertentie worden reageerders gebonden aan vastlopende contractachtig gebeurtenis. Nergens staat een telefoon nr. vermeld.
    Online Product Service
    Na contact is alles afgehandeld.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?