Klacht Online Product Service: GRATIS IS NIET GRATIS

Klachtnummer
# 79110
Gebruiker
Kim
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik zag op Facebook een actie voorbij komen namelijk: "gratis smaakcondooms". Ik heb ze binnen gekregen uiteindelijk heb ik €1.95 betaald aan verzend kosten. Nou oke, geen probleem! Vervolgens krijg nog een pakket binnen. (waar ik niet op zat te wachten). Ik wilde dit stop zetten wat volgens de factuur ook mogelijk is, maar ik krijg het bedrijf niet te pakken. Niet telefonisch, niet per brief en helaas ook niet via de online klantenservice aangezien die niet bestaat. Ik vind het heel vervelend om het op deze manier te doen maar er zit blijkbaar niets anders op. Hierbij wil ik dus mijn zogenaamde abonnement opzeggen, en ik ga hier ook zeer zeker niet voor betalen.

Met vriendelijke groet,

Kim

De oplossing

Ik wil per direct van mijn contract af

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Kim, ik heb je nu afgemeld. Ik wil je er verder graag op wijzen dat wanneer je naar onze website gaat, je onder contact een contactformulier vindt en ons telefoonnummer. Zo kun je ons bereiken.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?