Opgelost door Online Product Service: gratis proberen gelijk vast aan een abonnument.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 75833
Gebruiker
Michellesitters
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb 1 x een proefpakketje besteld.. en nu halen ze 12 euro van mijn rekening af. elke maand.
nu zeggen ze dat ik een achterstand heb. maar bij deze heb ik hun geblokt zodat ze geen geld van me rekening af kunnen halen.
en ook nog eens een netjes brief geschreven
ik krijg als antwoord terug
Beste Michelle,

Uw standaard brief is hier helaas niet van toepassing.

Het is namelijk zo dat u wel degelijk op akkoord drukt wanneer u een bestelling bij ons plaatst.

Dit is genoeg om een overeenkomst te sluiten.


Met vriendelijke groet,

Arnoud
Klantenservice Online Product Service.

ik bestel helemaal niks meer.. is gewoon waardeloos,,

Gewenste oplossing

Ik wil dat ze geen geld meer van me afhalen. en dat dit stopt. word er gek van.
en ook dat geen achterstallig betaling krijg. want heb het geblokt. ik wil het geld terug
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Michelle, onder de adresgegevens die je hier hebt opgegeven kunnen wij geen klant vinden. Kun je misschien je juiste adres gegevens mailen naar customerservice@onlineproductservice.eu ? Alvast bedankt.
  2. Auteur
    Michellesitters
    Datum
    ik hoop dat ik nu van af kom... kleine letters voortaan lezen,,., niks is gratis..

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen