Klacht Online Product Service: Gratis proefpakket??

Wout

Goedenavond,

Op Facebook kon je een gratis proefpakketje aanvragen. Ik heb dit aangevraagd maar nergens mijn handtekening voor gezet. Vervolgens kreeg ik om de zoveel weken pakketjes met condooms thuis gestuurd, hier heb ik nooit om gevraagd en ook nooit toestemming voor gegeven. Er werd ongevraagd geld van mijn rekening afgeschreven. Hoe jullie aan mijn rekeningnummer zijn gekomen is mij een raadsel want dit heb ik nooit aan jullie doorgegeven en ik heb jullie hier ook niet voor gemachtigd of toestemming voor gegeven. Het duurde even voordat ik in de gaten had dat er steeds geld door jullie werd afgeschreven. Ik heb verschillende malen met jullie gebeld maar zonder resultaat. De pakketjes met condooms bleven komen. Ik heb mijn rekeningnummer inmiddels voor jullie geblokkeerd maar nu ontvang ik mailtjes van jullie waarin jullie dreigen om een incassobureau op mij af te sturen. Ik ben hier niet van gediend en wil graag dat dit stopt.

Met vriendelijke groet, W. Hummel

Ik wil graag dat jullie stoppen met het toezenden van pakketjes condooms waar ik niet om gevraagd heb en het afschrijven van geld van mij waar ik geen toestemming voor heb gegeven.

Online Product Service
    Beste W.Hummel,

Uw account staat op dit moment op inactief dus u zult geen nieuwe pakketjes meer ontvangen.

Door het aanvragen van het gratis proefpakket bent u akkoord gegaan met de voorwaarde. Deze voorwaarde heeft u aangevinkt en is een digitale handtekening. Dit was dan ook uw toestemming.

In de voorwaarde stond duidelijk vermeld dat u zich binnen 14 dagen af kon melden en dat u anders een vervolgzending maandelijks zult ontvangen.
    U kon zich wel iedere maand hiervoor afmelden.

Dit heeft u nooit gedaan waardoor u iedere maand een nieuwe pakketje heeft ontvangen. Ik heb uw account nu op inactief gezet dus u zult geen nieuwe pakketjes en rekeningen meer ontvangen.

Tess
    Klantenservice
    Wout
    Goedenavond,

Ik kan er dus vanuit gaan dat ik uw bericht waarin u dreigt met een incassobureau dat ik voor 16 april moet gaan betalen hierbij kan negeren en dat ik verder geen berichten meer van jullie ga ontvangen?

Met vriendelijke groet, W. Hummel
    Online Product Service
    Beste W. Hummel,

U zult wel de openstaande rekening nog moeten voldoen, wat eerder is aangegeven geeft alleen aan dat u dus niet langer actief meedoet aan de service en u zult dus niet nieuwe pakketjes ontvangen. Echter moet de openstaande rekening wel nog betaald worden, en deze is op het moment al doorverwezen naar het incassobureau. U wordt aangeraden hiermee dit verder op te lossen.

met vriendelijke groet,
    Joris
    klantenservice Online Product Service

Ook een klacht indienen over Online Product Service?