Klacht Online Product Service: gratis scheermes

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 69408
Gebruiker
A. van Dijk
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ook ik zag op Facebook de actie van gratis Wilkinson scheermes en vulde mijn gegevens in, toen ik verder kwam zag ik dat je 3,90 verzendkosten moest betalen en heb de pagina weg geklikt. Enige tijd later kregen we toch het scheermes thuis gestuurd en om er maar snel van af te zijn hadden we die 3,90 betaald. Enkele dagen geleden kregen we ineens scheermesjes thuis gestuurd met niks erbij, geen brief of rekening. Bleek er bij mijn dochter 14,90 van haar rekening afgeschreven te zijn en had ze ineens een automatische incasso aan dat bedrijf. De 14,90 heeft ze gestorneerd maar hoe komen we nu van dit bedrijf af? Wij voelen ons behoorlijk opgelicht.

De oplossing

Dat ze niks meer sturen en geen geld meer van de rekening halen en in de toekomst duidelijk vermelden dat ze het zo doen (ongevraagd mesjes sturen en iemand ongevraagd lid maken )

2 reacties

  1. Auteur
    A. van Dijk
    Datum
    Tot mijn verbazing ontving ik afgelopen vrijdag een mail of ik een openstaande rekening wil betalen van 26-5-2014 van 6 euro.
    Ik heb toen de rekening van 3,90 betaald die bij het scheermes zat.
    Ook stond er in de mail dat ik binnen 7 dagen moet betalen anders komt er 2 euro verhoging bij.
    DEZE FIRMA MOET ECHT GESTOPT WORDEN MET DEZE MANIER VAN MENSEN BEDRIEGEN!!!
    Consumentenbond doe er aub iets aan.
  2. Auteur
    A. van Dijk
    Datum
    Deze mail kreeg ik na mijn vraag om te reageren op mijn klacht nadat de klacht verlopen was:
    Beste M,Zoals u op klachtenkompas ziet staan wij meestal bovenaan in het kader afgehandelde klachten.Met vriendelijke groet,Arnoud
    Klantenservice Online Product Service

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. van Dijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen