Opgelost door Online Product Service: Gratis scheermesjes?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 102701
Gebruiker
Jacvan oers
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op een sluikse manier erin getrapt: een abonnement op scheermesjes!
Via Facebook heb ik in december 2014 gratis scheermesjes aangevraagd. Alleen de portokosten kwamen voor mijn rekening. Ik was na de ontvangst mij nog van geen kwaad bewust!
Daarna werd in januari en februari € 9,95 geïncasseerd! Waar was dit van? Geen idee!
Ik had toch niks besteld of iets ontvangen! Ik kwam erachter dat het van Online Product Service was. Ik had echter niets ontvangen. Ik heb deze bedragen gestorneerd. Verder heb ik alle incasso's van het bedrijf geblokkeerd. In maart kreeg ik een pakketje, meteen geretourneerd!
Online Product Service mogen alleen met schriftelijke toestemming ( handtekening) geld incasseren. Die is vanaf 1 augustus 2014 verplicht!
In hunvoorwaarden stellen ze dat de overeenkomst na twee keer niet betalen wordt opgeheven. Ik heb dit per mail hen meegedeeld.

De oplossing

Onmiddellijke stopzetting van de overeenkomst. Zeker geen inmenging van een incassobureau!

3 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Jac,
    Ik zie dat alles al afgehandeld is, u zult niets meer ontvangen en er zal niets meer worden afgeschreven. Ook staat er geen rekening meer open bij ons.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice
  2. Auteur
    Jacvan oers
    Datum
    Als ze hun belofte nakomen, dan is dit echt supersnel geregeld!
    Binnen twee dagen!
  3. Auteur
    Jacvan oers
    Datum
    Ik heb mijn les geleerd.
    Mijn hoop is dat de werkwijze van dit soort bedrijven veel opener wordt, zodat elke potentiële klant weet waar hij aan toe is.
    IJdele hoop?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jacvan oers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen