Klacht Online Product Service: Gratis-scheerset en aanmaningen

Klachtnummer
# 65156
Gebruiker
Berry
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb via Facebook een gratis-scheerset besteld, waarbij stond dat alleen de portokosten moesten worden betaald.
Inderdaad scheerset ontvangen en portokosten betaald. Daarna kwamen echter twee aanmaningen binnen voor kleinere bedragen (1,95 euro). De eerste had ik, abusievelijk, betaald. De tweede weiger ik te betalen.

Waar komen deze aanmaningen vandaan?
Ik heb geprobeerd via een contactformulier met dit bedrijf in contact te treden, maar betwijfel of ik een reactie op mijn bericht zal krijgen.

De oplossing

Ontbinding van elke overeenkomst tussen mij en het bedrijf Gratis-Scheerset.nl.

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste klant,Excuses voor deze foutief verstuurde emails. Wij hebben u een mail gestuurd om dit op te lossen.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?