Klacht Online Product Service: hardnekkig

Klachtnummer
# 63604
Gebruiker
mimi
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb 1 malig 10 condooms ontvangen. 2 juni 2014 1 euro 95 overgemaakt, kreeg drie dagen later betalingsherinnering. Vrijdags gebeld dat ik betaald had, en dat ik per mail en nu ook mondeling geen gebruik meer wil maken van hun diensten. Zouden ze in orde maken . Vandaag 12 juni weer 10 condooms ontvangen. Stuur dit retour afzender, en hoop dat dit de laatste wisselwerking is.

De oplossing

Geen contract, post, en mail meer, a.u.b.

3 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste klant,
    Hierbij wil u laten weten dat u uitgeschreven bent. De vervolgzending stond al klaar en kon door ons niet meer onderschept worden. We hebben u gemaild met een oplossing.
  2. Auteur
    mimi
    Datum
    Ik krijg alsnog een faktuur. Stoppen nu a.u.b.
  3. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Wij hebben u een mail gestuurd.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen