Klacht Online Product Service: Het moet nu echt eens stoppen

Ruud13E

Ik word keihard opgelicht door Online Product Service. Ik heb voor het eerst op 17 oktober via klachtenkompas melding gedaan over de levering van 'gratis' condooms. Twee dagen later kreeg ik O.P.S. aan de telefoon, de levering zou gestopt worden, het geld afschrijven ook. Toch werd er de 24e weer geld van m'n rekening gehaald!! Ik word hier dubbel opgelicht, de 10e van die maand was er al geld voor die maand afgeschreven! Ik moest dus dubbel betalen terwijl de service juist zou stoppen. Direct via deze site weer een klacht gedaan. Wederom O.P.S. aan de telefoon gehad, toen is het probleem definitief opgelost.

Althans, dat dacht ik. Sindsdien heb ik niks meer van O.P.S. gehoord, tot gisteren, 21 december. Opeens lagen daar twee incassoformulieren bij mijn ouders (!) op de mat. Twee maal €12,95 verschuldigd, dat kan al niet, ik heb in oktober twee maal moeten betalen, waarvan ik één keer het bedrag heb teruggevorderd. Het andere opmerkelijke is, ik heb sinds dat telefoontje eind oktober niks meer van O.P.S. vernomen. Nu, uit het niets, krijg ik een dubbele brief van Van Hoek & Partners, of ik naast de 2 x 12,95 ook even 2 x de incassokosten wil betalen, in totaal €80,-, samen dus een bedrag van €105,95. Waar slaat dit op? Ik heb niet eens een melding, telefoontje, e-mail of een brief ontvangen dat ik überhaupt nog een bedrag verschuldigd ben, laat staan dat een incassobureau wordt ingeschakeld.

Ik heb direct een bericht naar Van Hoek & Partners gestuurd, dat kon helaas niet telefonisch. In de bijlage stop ik het bericht dat ik hen gezonden heb.

Het volledige bedrag wordt kwijtgescholden. Het is al bizar dat zij mij vragen 2 maal €12,95 over te maken (wat dus eigenlijk nooit gevraagd is), laat staan de incassokosten, waar nooit een melding van ontvangen is.

Ruud13E
    Nog steeds geen reactie gehad... Wanneer gaat dit gebeuren?
    Online Product Service
    Beste R Egberts,
    Het adres dat u hier hebt gegeven,komt niet overeen met uw adres in onze systeem. Ik heb u daarom niet eerder kunnen vinden in onze systeem. Ik zie dat u gisteren een e-mail hebt gestuurd naar onze klantenservice met het juiste adres. Ik zal dan ook z.s.m. reageren op uw e-mail, zodra ik meer informatie heb kunnen vinden over uw openstaande betaling.

Melinda
    Klantenservice Online Product Service

Ruud13E
Nog steeds geen reactie gehad!!! Schandalig,

Ook een klacht indienen over Online Product Service?