Klacht Online Product Service: Hoe dit proces stop te zetten

gtheuws

Ook mijn minderjarige zoon heeft blijkbaar een abonnement.
Ik heb de volgende opmerkingen:
1. Mijn zoon en ik hebben geen overeenstemming bereikt met het bedrijf over een abonnement. Wij zijn beiden zeker dat we niets hebben getekend. Bewijzen dat we dat wel hebben gedaan (evt. incl. IP-adres) zijn niet verstrekt. Dit riekt naar een onrechtmatige inbreuk op onze privacy, met of zonder medeweten van het bedrijf.
2. Blijkbaar is er van enige zorgplicht ten aanzien van minderjarigen geen sprake.
3. Ik wil de bevestiging dat al mijn en onze gegevens uit het bestand van dit bedrijf verwijderd worden en dat we nooit en te nimmer op basis van deze gegevens enige mailing ontvangen (gegevens mogen dus ook niet verhandeld worden).
4. In de Algemene Voorwaarden staat dat terugsturen niet kan omdat je drie gratis condooms hebt ontvangen. Volgens mij is dit strijdig met het consumentenrecht.

Wat nu? krijg ik nu die incasso service op mijn dak? Kan ik de leverancier (QWOTY) aanspreken ?

Aangezien de condooms gratis zijn en er alleen gesproken wordt over verzendkosten verwacht ik dat dit vervalt. De waarde van de zending was 0 dus terugsturen is alleen kostenverhogend voor de leverancier. Ergo: Registraties van personalia en de kosten vervallen. En dit wordt bevestigd per post. Financiele genoegdoening voor de belkosten (15 euro) en aanpakken van de eigenaren voor hun handelen.

gtheuws
    Aanvullend kan ik melden dat het incasso-proces inmiddels gestopt is. De reactie van de site eigenaar geeft aan dat men bij het bedrijf vindt dat een 16-jarige bekwaam is om dit soort afspraken te maken. Ik ben het daar niet mee eens omdat het emailadres niet (meer) bestaat. De identiteit van de aanvrager is niet vast te stellen cq vastgesteld. Laat staan de leeftijd.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?