Klacht Online Product Service: Ik wil een abonement op condooms stopzetten die ik nooit aangevraagd heb.

D-B

Vandaag zag ik op mijn rekening dat er 12.95 was afgeschreven door het rekeningnummer NL54INGB0004547766 omschrijving P897172S993707-C60960 Machtegingskenmerk MANDAAT-BE60960-23/01/2018-6 Inassant ID NL89ZZZ081758990000 Doel van overschrijving OTHR. Tot mijn schrik ontdekte ik dat dit bedrag al sinds 9 augustus 2016 een a twee keer per maand betaal.

Dit bedrag is mij nooit opgevallen tussen alle transacties die ik heb lopen. Toen ik ging bekijken waar het vandaan kwam zag ik op internet dat dat dit een abonnement op condooms betreft. Ik heb dit zelf echter nooit besteld. Ook geen gratis proefpakket zoals ik bij andere klachten terug lees. Ik heb de laatste twee transacties kunnen terugboeken. Deze wil ik natuurlijk niet betalen omdat ik nooit een bestelling heb gedaan.

Ik wil dat de bestelling per direct stopgezet wordt en dat ik het adres ontvang waar de bestelling naar verzonden is. Ik wil achterhalen wie dit heeft gedaan zodat ik mijn geld terug kan krijgen.

Online Product Service
    Beste Youri,

Er is op 1 mei 2014 een proefzending aangevraagd op onze website. Naar aanleiding van uw bestelling hebben wij de door u aangevraagde producten verzonden naar het adres dat u hebt opgegeven. Helaas hebben wij sindsdien niets meer van u vernomen.

U bent bij deze afgemeld voor de vervolgzendingen.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Melinda
    Klantenservice Online Product Service

Ook een klacht indienen over Online Product Service?