Klacht Online Product Service: ik wil graag dat de leveringen van online product service stopt

Klachtnummer
# 112027
Gebruiker
Dion
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb tijdens het lezen van een aanbieding van online product service de bestelling niet afgerond en toch heb ik al 2x een levering van hun gehad terwijl ik dit helemaal niet wil.
Het gaat om 10 stuks condooms per zending.
Ik wil dat de leveringen stoppen ik wil ze anders ook best terugsturen want ik heb ze helemaal niet nodig.

De oplossing

Ik heb deze levering nooit bevestigd dus ook nooit gewild.
Ik wil dat deze leveringen stoppen.

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Dion,
    Het afronden van uw bestelling bestaat uit het indrukken van de knop 'bestellen'. Dat u de betaling niet meteen heeft afgerond doet hier niet aan af.
    Ik heb u bij deze afgemeld en u zult hierna geen zendingen meer van ons ontvangen.
    Mvg,
    Johan
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen