Klacht Online Product Service: incasso

Klachtnummer
# 108112
Gebruiker
herman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

na nooit eerder wat ver nomen te hebben van [te laat] betaald
nu ineens een incasso bureau waardoor mijn rekening is opgelopen tot 52 euro
dat vind ik zeer ongepast
Dus mijn vraag is kan ik daar wat tegen doen
Heb geen adres en telnr van dus kan ik geen contact opnemen over hoe of wat
want ik vind het onterecht dat mijn rekening zo hoog uitvalt was en ben bereikt de rekening tebetalen maar dan zonder incasso kosten mvg jannie

De oplossing

ben bereid de rekening te betalen
maar dan zonder incasso kosten
omdat ik niet eerder ben aangesproken over telaat zijn
ZEER GEMEEN EN ONGEPAST

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste klant, ik heb u een mail gestuurd naar het bij ons bekende mailadres.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen