Klacht Online Product Service: incassobureau stopzetting procedure

JW

Mijn minderjarige dochter, Jeanine Molenaar, Meeuwenstraat 23, 2025 ZA te Haarlem heeft begin juli gereageerd op een advertentie van jullie waarin jullie een proefpakket aanbieden van 10 condooms. Nadat ik deze thuis ontving heb ik direct de zending geretourneerd aan u op 17-07-2014 met een begeleidend schrijven! Tot op heden hebben wij niets van u vernomen totdat mijn dochter vandaag een dreigmail ontvangt van een incasso bureau te weten, van Hoek & Partners Group B.V. te groningen waar zij gedagvaard wordt. Ik verzoek u met klem te zorgen dat deze vordering wordt teruggehaald door u bij hen. Mijn dochter was ten tijde van het aanvinken van de proefzinding minderjarig. Uw bedrijf biedt via internet gratis proefpakketjes condooms aan, maar vermeldt daarbij niet duidelijk dat er na het proefpakket automatisch vervolgzendingen komen waarvoor geld in rekening wordt gebracht. Ik ga er vanuit dat u zorgdraagt voor een correcte oplossing in deze.

Ik wil u vriendelijk verzoeken het incassoburau van Hoek & Partners B.V. de procedure per direct stop te zetten en de gegevens van mijn dochter uit uw systeem te verwijderen.

Online Product Service
    Beste klant,Wij hebben contact gehad het met incasso bureau. Zij zullen u niet meer lastig vallen. Onze excuses voor het ongemak.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?