Klacht Online Product Service: incassobureau stopzetting procedure

Klachtnummer
# 93980
Gebruiker
JW
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,

Mijn minderjarige dochter, Jeanine Molenaar, Meeuwenstraat 23, 2025 ZA te Haarlem heeft begin juli gereageerd op een advertentie van jullie waarin jullie een proefpakket aanbieden van 10 condooms. Nadat ik deze thuis ontving heb ik direct de zending geretourneerd aan u op 17-07-2014 met een begeleidend schrijven! Tot op heden hebben wij niets van u vernomen totdat mijn dochter vandaag een dreigmail ontvangt van een incasso bureau te weten, van Hoek & Partners Group B.V. te groningen waar zij gedagvaard wordt. Ik verzoek u met klem te zorgen dat deze vordering wordt teruggehaald door u bij hen. Mijn dochter was ten tijde van het aanvinken van de proefzinding minderjarig. Uw bedrijf biedt via internet gratis proefpakketjes condooms aan, maar vermeldt daarbij niet duidelijk dat er na het proefpakket automatisch vervolgzendingen komen waarvoor geld in rekening wordt gebracht. Ik ga er vanuit dat u zorgdraagt voor een correcte oplossing in deze.

De oplossing

Ik wil u vriendelijk verzoeken het incassoburau van Hoek & Partners B.V. de procedure per direct stop te zetten en de gegevens van mijn dochter uit uw systeem te verwijderen.

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste klant,Wij hebben contact gehad het met incasso bureau. Zij zullen u niet meer lastig vallen. Onze excuses voor het ongemak.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen