Klacht Online Product Service: Incassobureau

Klachtnummer
# 107912
Gebruiker
NTaks
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb mij 3 maanden geleden keurig afgemeld via deze website voor deze belachelijke 'service'. Inmiddels heb ik eergisteren opeens een brief ontvangen van het incassobureau van Hoek & Partners met het verzoek een openstaande factuur te voldoen + buitengerechtelijke incassokosten. Ik wens deze kosten niet te betalen. Ik heb mij netjes afgemeld, en ik wens dat dit wederom GOED gebeurd, en deze openstaande rekening wordt gesloten en ik nooit meer iets hoor van u.

De oplossing

Ik wens deze openstaande rekening niet te betalen. Ik heb mij 3 maanden al keurig afgemeld. Van de dreigbrief van het incassobureau ben ik al helemaal niet gediend.

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste klant, ik heb u een mail gestuurd om tot een oplossing te komen.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen