Klacht Online Product Service: Laatste aanmaning

Sander

In mei heb ik een pakketje condooms ontvangen. Ik had niks besteld en heb ook niets getekend. Er zat een acceptgiro bij voor 1,95 verzendkosten. Mijn moeder heeft dit betaald. Tot mijn verbazing ontving ik deze week de laatste aanmaning en of ik 16,90 wilde betalen. Ook staat in deze brief na meerdere herinneringen per mail waarin ze om betaling verzochten. Ik heb nooit geen mails ontvangen en ik denk zelfs dat ze mijn mailadres niet hebben omdat ik nooit iets besteld heb. Ik heb geprobeerd te bellen maar tevergeefs ook heb ik het contact formulier ingevuld. Ik wil deze 16,90 wel betalen maar eis dan van dit bedrijf dat ze stoppen met deze aanmaningen, ook eis ik uitschrijving uit het klantenbestand en wil hiervan een bevestiging.

Stoppen met aanmaningen, uitschrijving uit klantenbestand en bevestiging hiervan.

Online Product Service
    Beste S. Jagt, je bent inmiddels afgemeld van onze dienst. Je zult géén zendingen meer ontvangen. We hebben inmiddels de betaling ook binnen en verwerkt. Je zult hier géén bericht meer over krijgen.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?