Klacht Online Product Service: laatste aanmaning

Klachtnummer
# 78679
Gebruiker
Killem
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Nadat ik een gratis proefpakket tegen verzendkosten ontving heb ik daarna ongevraagd nog een aantal zendingen ontvangen. Deze heb ik na telefonisch contact mogen retourneren. Overigens op eigen kosten. Desondanks kreeg ik afgelopen week plots een laatste aanmaning waarin ook nog stond dat ik niet heb gereageerd op diverse betalingsverzoeken via de mail. Ik heb echter nooit mail ontvangen.

De oplossing

Laatste aanmaning teniet doen

2 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste klant, ik zie dat u twee accounts had. Van de ene account zijn alle (2) pakketten geretourneerd, en van de ander is alles (2) pakketten betaald. U bent ook op beide accounts afgemeld.
  2. Auteur
    Killem
    Datum
    Nog bezig met Online Products om betaald bedrag teruggestort te krijgen.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?