Klacht Online Product Service: laatste aanmaning

sausje

ik heb eenmalig condooms besteld voor 1,95 verzendkosten. toen ik merkte dat ze maanden later 12,95 van mijn rekening afhaalde heb ik dit meteen laten stop zetten en terug laten boeken. ik heb hier toen mail contact over gehad met online product service en uiteindelijk de veronderstelling dat alles opgelost was. ze hebben mijn bevestigd in de mail dat er geen condooms meer werden opgestuurd en dat alles goed was zo.
ik heb in mail duidelijk vermeld dat ik niet op de hoogte was van deze rare slinkse constructie en dat het in mijn ogen niet wettelijk is toegestaan klanten op deze manier te binden. hoeveel gratis condooms je ook naar een adres stuurt dat wil niet zeggen dat de bewoner daarvoor moet betalen. in de veronderstelling dat alles was afgehandeld...
krijg ik nu toch weer een laatste aanmaning

ik wil niet betalen voor een service waarvoor ik geen toestemming heb gegeven gebruik van te maken. ja ik heb 1malig 10 condooms besteld voor een derde persoon. nee ik heb zelf helemaal geen condooms nodig. ik wil van deze aanmaning af en het opgelost hebben.
de condooms zijn nog gewoon in mijn bezit omdat ik er niks mee doe. ik weet niet of jullie weggeven condooms terug willen hebben? als jullie zeggen naar waar ik die kosteloos kan retourneren... graag!!

Online Product Service
    Beste klant, u heeft in totaal drie zendingen ontvangen van ons. De laatste zending dient u nog te betalen. Deze zending dateert al van juli. Ik hoop dat u begrijpt dat wij deze zending 3 maanden later niet meer retour nemen. Wij hanteren de wettelijke retour termijn van 14 dagen en daar zijn we inmiddels ruimschoots overheen.
    Beste medewerker!
    Ik heb mijn papieren eens goed terug gekeken en wat blijkt nu… jullie haalde gewoon al eerder geld van mijn rekening!! Zonder mijn toestemming. Mijn vraag aan jullie is: kunnen jullie aantonen dat ik een abonnement ben aangegaan? Zo niet ga ik er vanuit dat ik geen abonnement ben aangegaan en geen betalingsplicht heb.
    Het enige wat ik ben aangegaan is een eenmalige gratis proefpakket waarvan ik de verzendkosten van 1,95 op mijn rekening nam.
    sausje
    Wettelijk ben ik niet verplicht pakketten te betalen die toegestuurd worden, of ze terug te sturen.
    Of iig niet voor de terug zendkosten te moeten opdragen.
    Ik verzoek jullie vriendelijk mijn onterecht geïncasseerde geld over te maken op mijn rekeningnummer.mvg

Ook een klacht indienen over Online Product Service?