Klacht Online Product Service: laatste aanmaning
Details
De klacht
ik heb eenmalig condooms besteld voor 1,95 verzendkosten. toen ik merkte dat ze maanden later 12,95 van mijn rekening afhaalde heb ik dit meteen laten stop zetten en terug laten boeken. ik heb hier toen mail contact over gehad met online product service en uiteindelijk de veronderstelling dat alles opgelost was. ze hebben mijn bevestigd in de mail dat er geen condooms meer werden opgestuurd en dat alles goed was zo.ik heb in mail duidelijk vermeld dat ik niet op de hoogte was van deze rare slinkse constructie en dat het in mijn ogen niet wettelijk is toegestaan klanten op deze manier te binden. hoeveel gratis condooms je ook naar een adres stuurt dat wil niet zeggen dat de bewoner daarvoor moet betalen. in de veronderstelling dat alles was afgehandeld...
krijg ik nu toch weer een laatste aanmaning
De oplossing
ik wil niet betalen voor een service waarvoor ik geen toestemming heb gegeven gebruik van te maken. ja ik heb 1malig 10 condooms besteld voor een derde persoon. nee ik heb zelf helemaal geen condooms nodig. ik wil van deze aanmaning af en het opgelost hebben.de condooms zijn nog gewoon in mijn bezit omdat ik er niks mee doe. ik weet niet of jullie weggeven condooms terug willen hebben? als jullie zeggen naar waar ik die kosteloos kan retourneren... graag!!
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.