Klacht Online Product Service: Lidmaatschap stopzetten.

Klachtnummer
# 72044
Gebruiker
Bidd
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo,

Reeds heb ik de 1,95 betaald voor de verzendkosten. Maar ik wil nu per direct mijn abonnement stopzetten. Moet ik hiervoor het pakketje met de geleverde condooms retour sturen? Ik heb jullie al gemaild, maar geen reactie ontvangen.

Ook wil ik de volgende zending niet thuis gestuurd krijgen.

De oplossing

Dat het lidmaatschap per direct wordt stopgezet. Ik wil de volgende zending ook niet thuisgestuurd krijgen!!!!!!

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Zie reactie op uw vorige klacht.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen