Opgelost door Online Product Service: maandelijkse zending condooms " online product service"

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 120463
Gebruiker
jluteijn
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na een proefzending condooms a 1,95€ verzendingskosten blijken we aan een maandelijkse levering vast te zitten., met incasso a 12,95€ per maand.
Opgezocht op internet, dit blijkt vaker voor te komen. Deels door niet goed gelezen algemene voorwaarden, deels door onduidelijkheid. Hoe dan ook we willen per direct ( na 2 maandelijkse zendingen) stoppen met deze leveringen ... Contactgegevens zijn lastig te vinden, hopelijk kunt U ons hierbij helpen.
Wij zijn lid van de Consumentenbond

De oplossing

per direct stoppen van maandelijks leveringen door online product service

2 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste J. Luteijn,

    U bent afgemeld en zult geen producten meer van ons ontvangen.

    Met vriendelijke groet,

    Johan
    Klantenservice
  2. Auteur
    jluteijn
    Datum
    Snel en goed opgelost, nu hopen dat het bedrijf zich aan de toezegging houdt :0)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jluteijn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen