Klacht Online Product Service: misleidende abonnenement service reclame " GRATIS" condooms

Klachtnummer
# 112314
Gebruiker
HaryativanLankeren
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Hier ook hetzelfde probleem. Stiefzoon besteld iets via internet via een spelletje. Krijgt pakketje thuis eerst vind lege envelop inhoud eruit gehaald alleen een brief met een rekening. Belt met het bedrijf voor nieuwe zending. Krijgt nieuwe zending en Wordt gelijk aangemaand voor €12,95 nadat ik wel het geld van die €1,95 had overmaakt als eenmalig proef pakket.

De oplossing

Een schriftelijke bevestiging waarin wordt vermeld dat er sprake is van opzegging van het abonnement. Stornering van de €12,95 die wordt afgeschreven van mijn rekening. Graag hoop ik op een spoedige reactie van dit bedrijf. Ps: vandaag contact gehad met de heer T. van Dijk. Hij zou mij een email sturen met daarin de bevestiging van stop zetten van abonnement service en stornering van het geld. Ik ben benieuwd.

2 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Haryati,
    Voor zover ik kan zien lijkt alles afgehandeld, u bent afgemeld en zult dus verder niets meer ontvangen. En verder staat er ook geen rekening meer open voor uw stiefzoon.
    Mvg,
    Johan
    Klantenservice
  2. Auteur
    HaryativanLankeren
    Datum
    Ik ben opgelucht dat ik een bevestiging heb gehad dat de heer T.Dekkers niet meer is aangemeld voor deze service. Ik denk dat t erg vervelend is dat veel mensen op deze manier worden misleid. Het pakketje terug sturen kost een consument €3,95 om te kunnen traceren of het werkelijk door het bedrijf wordt ontvangen. Ik zie geen win-win situatie. Dit kost het de ontvanger niet alleen een hoop energie om alles te regelen maar ook geld. Mooi broodje aap verhaal...

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen